Η ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑBSTRACTIVE ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΛΓΑΣ ΧΝΑΡΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΊ ΣΤΟ ΒΑΝΚΟΥΒΕΡ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ.
Η νέα συλλογή καταθέσεων της εμπνευσμένης δημιουργού Όλγας Χναρά "Silence Returned" πρόκειται να
παρουσιαστεί για πρώτη φορά από τις 18 εως τις 20 Οκτωβρίου 2019 στο χώρο Art Crawl High Dean Dreams Gibsons, British Columbia στην περιοχή Sunshine coast στο Βανκούβερ του Καναδά.
H ενδιαφέρουσα καινούργια συλλογή της περιέχει 35 επιλεγμένες συλλήψεις αφηρημένης τέχνης και με την ευκαιρία της έκθεσης κυκλοφορεί πολυτελής κατάλογος που περιέχει φωτογραφίες των έργων και κριτικές για το έργο της από δύο σημαντικούς ανθρώπους της τέχνης και της διανόησης τον Λεόντιο Πετμεζά και τον Σάντυ Νικολαρέα.
Η καλλιτέχνιδα είναι αναγνωρισμένη ζωγράφος στο εξωτερικό καθώς έχει συμμετάσχει με επιτυχία και αποδοχή του κοινού σε αρκετές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ευρώπη και στον Καναδά .
Έχει λάβει εγκωμιαστικές, επιδοκιμαστικές και θετικές κριτικές από κορυφαίους ιστορικούς τέχνης και κριτικούς τέχνης.
H ενδιαφέρουσα καινούργια συλλογή της περιέχει 35 επιλεγμένες συλλήψεις αφηρημένης τέχνης και με την ευκαιρία της έκθεσης κυκλοφορεί πολυτελής κατάλογος που περιέχει φωτογραφίες των έργων και κριτικές για το έργο της από δύο σημαντικούς ανθρώπους της τέχνης και της διανόησης τον Λεόντιο Πετμεζά και τον Σάντυ Νικολαρέα.
Η καλλιτέχνιδα είναι αναγνωρισμένη ζωγράφος στο εξωτερικό καθώς έχει συμμετάσχει με επιτυχία και αποδοχή του κοινού σε αρκετές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ευρώπη και στον Καναδά .
Έχει λάβει εγκωμιαστικές, επιδοκιμαστικές και θετικές κριτικές από κορυφαίους ιστορικούς τέχνης και κριτικούς τέχνης.
Ο διεθνούς φήμης συγγραφέας, καταξιωμένος στον τομέα του πολιτισμού θεωρητικός της σύγχρονης τέχνης Σάντυ Νικολαρέας αναφέρει για την εικαστική εργασία της:
‘’...Η αφηρημένη τέχνη δεν είναι μια εύκολη υπόθεση, απαιτεί πολύ γνώση και δεξιοτεχνία, γιατί χωρίς να χρησιμοποιεί την εικόνα ως μέσο συνομιλίας με τον θεατή, έχει σαν μόνο της όπλο το σκέτο χρώμα, και πρέπει με αυτό να κάνει διάλογο με τον θεατή, που είναι πολύ απαιτητικός και εύκολα απορρίπτει ότι δεν καταλαβαίνει.
Αυτό τον δύσκολο δρόμο διάλεξε η Όλγα για την τέχνη της, και με το χρώμα μόνο και τον χρωστήρα της καταφέρνει να μας βάλει στον όμορφο αυτό απαρχής κόσμο της που η ίδια δημιουργεί.
Αυτό το καταφέρνει θαυμάσια, γιατί αν μελετήσετε τα έργα της θα δείτε πώς το κάθε ένα είναι πολύ διαφορετικό από το άλλο, το καθένα μας βάζει σε μια άλλη ιστορία και από ότι φαίνεται ο ιδιαίτερος αυτός κόσμος της είναι ανεξάντλητος.....’’
Στην τωρινή παρουσία της συμμετέχει στην ομαδική έκθεση με τους
καλλιτέχνες Patricia Bowers,Cindy
Ross και Bert Smulders.
O διακεκριμένος Θεωρητικός και ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς επισημαίνει για το έργο της :
Η ζωγραφική της
Όλγας Χναρά εμπεδώνει άμεσες προθέσεις
απόδοσης που απαιτούν ουσιαστική προσοχή .
Η καλλιτέχνιδα επιδίδεται στην χρήση της abstractive ταυτότητας με ευνόητα και ευπρόσδεκτα μηνύματα που αναπαριστούν ένα συναρπαστικό κόσμο με υπαρξιακή οντότητα και στοιχειώδη συνεύρεση.
Η τεχνική της προσδιορίζεται από την ψυχολογία της γραφής των φωτεινών έντονων χρωμάτων και σχεδιάσεων της οσμωτικής, υπερβατικής μέθεξης.
Η εξέλιξη των θέσεων της αξιοποιεί τομές που ενδυναμώνουν την πλήρη αισθαντικότητα της προοπτικής .Παρέχει την γνώση της απτότητας στην σχετικότητα της διατομής που διαθέτει η διάσταση των επιμερισμών.
Οι ρυθμοί της γίνονται παράδειγμα και έναυσμα. Αποτελούν σχολή για την φωβιστική προσέγγιση μέσα από ετερόκλητες ομοιογένειες διαλεκτικής σύζευξης.
Η ενότητα των έργων συνδυάζει την εννοιολογική συνειδησιακή συγκυρία με το υπερρεαλιστικό μοτίβο ανασυγκρότησης.
Μέσα από τις νεωτεριστικές προσεγγίσεις δένουν ενδόμυχες ψυχικές καταστάσεις σε γραμμικές εικόνες και αποτυπώνουν μια άλλη ιδιάζουσα πλευρά της πραγματικότητας. Μεταφέρουν μια μνημονική πρόθεση με αποσπασματικό κλοιό από έντεχνα, εκλεκτικά ιδεογράμματα και ιδιότυπα νεφελώματα. Η πληρότητα των δυνάμεων προκαλείτε με ευκρίνεια που οδηγεί σε μονοπάτια απόκλισης , στην ανάπτυξη των βαθμών αυτογνωσίας και στον χαρακτηρισμό των μονάδων ανακυκλωμένης εκποίησης. Με στοιχειώδη λεπτομέρεια εκφράζονται απόψεις εμφορούμενες από απεικονίσεις της έντεχνης αποκάλυψης.
Προσωποποιούνται από την μεταβλητότητα της ανθρώπινης σκέψης και μεταλλάσσονται σύμφωνα με τους υπάρχοντες νόμους της ογκολογικής βαρύτητας και της αντίληψης απέναντι στην αρμονική απεικόνιση. Παρουσιάζονται εναργέστατα οι ιδιότυποι συνδυασμοί ενός πεδίου διευθέτησης προτάσεων που ανιχνεύει ένα υλικό πτυχών και διακυμάνσεων .
Σε κάθε πίνακα κυριαρχεί με αυστηρότητα η έννοια της ευρηματικής και της εξιδανικευμένης ενεργητικής συνθήκης που επεξεργάζεται πειραματισμούς. Παρακολουθούμε μορφοπλαστικές αποτυπώσεις μετουσιωμένης δράσης με εικονιστική υφή που ενέχουν μια διαχρονική πορεία ύπαρξης και μαρτυρούν μια διάθεση εξέλιξης προς την εποικοδομητική διαύγεια της μεθοδικής μελέτης .
Η δραστηριότητα τους εμπεριέχει καταθέσεις με χροιά ενδοσκόπησης.
Απόρροια
αυτής της κατάστασης είναι η
αποτύπωση προτάσεων για συλλήψεις που
συγκινούν ιδιαίτερα το θεατή χάρη στην διακριτικότητα του στοχασμού τους. Φανερώνουν πως η
καλλιτέχνιδα Όλγα Χναρά
διακατέχεται από την γνώση μιας ποικιλίας θεματικών και στιλιστικών
οραματισμών με βάση τους οποίους παραθέτει τις αφηρημένες αλλά τονισμένες παρεμβάσεις της στο χρωστήρα. Μελετώντας πιο διευρυμένα
την τέχνη της παρατηρούμε ότι με ταχύτητα
και ακρίβεια προβάλλει την εξασκημένη
σκέψη της τονίζοντας την ρευστότητα και την
ανατρεπτική ανέλιξη των πόρων που πραγματεύεται.Η καλλιτέχνιδα επιδίδεται στην χρήση της abstractive ταυτότητας με ευνόητα και ευπρόσδεκτα μηνύματα που αναπαριστούν ένα συναρπαστικό κόσμο με υπαρξιακή οντότητα και στοιχειώδη συνεύρεση.
Η τεχνική της προσδιορίζεται από την ψυχολογία της γραφής των φωτεινών έντονων χρωμάτων και σχεδιάσεων της οσμωτικής, υπερβατικής μέθεξης.
Η εξέλιξη των θέσεων της αξιοποιεί τομές που ενδυναμώνουν την πλήρη αισθαντικότητα της προοπτικής .Παρέχει την γνώση της απτότητας στην σχετικότητα της διατομής που διαθέτει η διάσταση των επιμερισμών.
Οι ρυθμοί της γίνονται παράδειγμα και έναυσμα. Αποτελούν σχολή για την φωβιστική προσέγγιση μέσα από ετερόκλητες ομοιογένειες διαλεκτικής σύζευξης.
Η ενότητα των έργων συνδυάζει την εννοιολογική συνειδησιακή συγκυρία με το υπερρεαλιστικό μοτίβο ανασυγκρότησης.
Μέσα από τις νεωτεριστικές προσεγγίσεις δένουν ενδόμυχες ψυχικές καταστάσεις σε γραμμικές εικόνες και αποτυπώνουν μια άλλη ιδιάζουσα πλευρά της πραγματικότητας. Μεταφέρουν μια μνημονική πρόθεση με αποσπασματικό κλοιό από έντεχνα, εκλεκτικά ιδεογράμματα και ιδιότυπα νεφελώματα. Η πληρότητα των δυνάμεων προκαλείτε με ευκρίνεια που οδηγεί σε μονοπάτια απόκλισης , στην ανάπτυξη των βαθμών αυτογνωσίας και στον χαρακτηρισμό των μονάδων ανακυκλωμένης εκποίησης. Με στοιχειώδη λεπτομέρεια εκφράζονται απόψεις εμφορούμενες από απεικονίσεις της έντεχνης αποκάλυψης.
Προσωποποιούνται από την μεταβλητότητα της ανθρώπινης σκέψης και μεταλλάσσονται σύμφωνα με τους υπάρχοντες νόμους της ογκολογικής βαρύτητας και της αντίληψης απέναντι στην αρμονική απεικόνιση. Παρουσιάζονται εναργέστατα οι ιδιότυποι συνδυασμοί ενός πεδίου διευθέτησης προτάσεων που ανιχνεύει ένα υλικό πτυχών και διακυμάνσεων .
Σε κάθε πίνακα κυριαρχεί με αυστηρότητα η έννοια της ευρηματικής και της εξιδανικευμένης ενεργητικής συνθήκης που επεξεργάζεται πειραματισμούς. Παρακολουθούμε μορφοπλαστικές αποτυπώσεις μετουσιωμένης δράσης με εικονιστική υφή που ενέχουν μια διαχρονική πορεία ύπαρξης και μαρτυρούν μια διάθεση εξέλιξης προς την εποικοδομητική διαύγεια της μεθοδικής μελέτης .
Η δραστηριότητα τους εμπεριέχει καταθέσεις με χροιά ενδοσκόπησης.
Το περιεχόμενο διεξαγωγής των δεδομένων στην συνολική εικαστική εργασία της κινείται ανάμεσα σε παραμέτρους διαιώνισης και σε φορτισμένες κατηγοριοποιήσεις ανασύνθεσης της υπόστασης των προβληματισμών.
Ο τρόπος επιλογής της εκφραστικότητας που πραγματεύεται κινητοποιεί την αισθητηριακή νόηση σηματοδοτώντας ισοδύναμα τις τυπώσεις.
Διαθέτοντας οξύτατη παρατηρητικότητα και λυρισμό συνδυασμένο με ενσυνείδητη ευαισθησία ενοποιεί στάσεις εμπλουτισμένες από μεταφυσική διάταξη.
Με γνησιότητα και ουσιαστική έρευνα εκπέμπει ερεθίσματα για μια διείσδυση σε χαρτογραφημένα επίπεδα εκτόνωσης και ποιητικής απεραντοσύνης .
Αποδεικνύει έμπρακτα την λειτουργικότητα της προβολής ενός πλαισίου ζωτικής αναφοράς που αποθησαυρίζει την προσφορά της στην ψυχοσύνθεση του κοινού και το καθοδηγεί δυναμικά σε οδούς που ενισχύουν και εμβαθύνουν τις επιλογές του .
Με αδρό τρόπο παρασύρει σε περιδιάβαση που αποτυπώνει πληθωρικά μια ρηξικέλευθη ματιά που κυριαρχεί στην ανατομία των αισθήσεων .
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου