Η GALATIS GALLERY ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΚΛΕΠΤΥΣΜΕΝΗ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ART WAY ΣΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ

OΜΑΔΙΚΗ έκθεση της ART WAY στην Galatis Gallery στην Μύκονο
Από τις 22 έως 24 Αυγούστου 2021 έχει διάρκεια η ομαδική έκθεση με θέμα ‘’ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ ΄΄ της ART WAY που επέστρεψε δυναμικά και θριαμβευτικά στο όμορφο νησί της Μυκόνου στον παραμυθένιο χώρο τέχνης του διεθνούς φήμης σχεδιαστή μόδας και εικαστικού Γιάννη Γαλάτη.
Οι διοργανωτές της Αφροδίτη Δρακοπούλου-Σάρδη και Κωνσταντίνος Λαγός επεσήμαναν για την νέα φεστιβαλικού τύπου εξόρμηση τους: ‘’Στο μαγικό νησί των ανέμων στη Μύκονο η ART WAY συνέθεσε ένα πολύχρωμο πάζλ με έργα τέχνης εμπνευσμένα από τις απόκρυφες και πανέμορφες παραλίες της, τις όμορφες ανατολές και τα γεμάτα νοσταλγία ηλιοβασιλέματα.Το νησί με μια από πιο όμορφες και γραφικές κυκλαδίτικες χώρες μαγεύει πάντα τους καλλιτέχνες μας. Με τα αιγαιοπελαγίτικα σοκάκια , τις βουκαμβίλιες, το ατέλειωτο λευκό του, στοιχεία που συνθέτουν ένα απίστευτης ομορφιάς αιγαιοπελαγίτικο παζλ. Η Παναγία η Παραπορτιανή και όλα τα όμορφα εκκλησάκια του νησιού αποτελούν σημείο αναφοράς που συμπληρώνουν την εικόνα του νησιού που μοιάζει βγαλμένη από παραμύθι. Αυγουστιάτικα όνειρα στο νησί των ανέμων όπου η θάλασσα συναντά την τέχνη και η τέχνη τη θάλασσα και προσφέρει μια μοναδική εμπειρία εικαστικής γοητείας που αναδεικνύει την αισθητική και πνευματική αύρα, που αγκαλιάζει τα έργα των δημιουργών μας. Μια πολιτιστική ανάσα σε κατοίκους και επισκέπτες του νησιού και αυτή η έκθεση μας μέσα από έναν πλούτο καλλιτεχνικών προτάσεων που αποπνέει τη χαρά που μας χαρίζει η τέχνη ως ανεξάντλητη πηγή ζωής.’’
ΤΙΜΩΜΕΝΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ είναι : οι ΓΑΛΑΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ , Σχεδιαστής Μόδας-Εικαστικός, ΠΕΤΜΕΖΑΣ ΛΕΟΝΤΙΟΣ,Ιστορικός Τέχνης –Εικαστικός)και ΣΑΡΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ,π.Πρόεδρος ΑRT WAY-Eικαστικός-Επιμελητής.
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ είναι οι :ΑΝΘΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ,ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΝΑΤΑΣΑ,ATANASOVA RUMI,ΑΤΖΕΜΗ ΕΛΕΝΗ,ΑΥΛΩΝΙΤΗ ΛΟΥΙΖΑ,ΓΑΡΟΦΑΛΛΗΣ ΑΛΕΞ,ΓΕΩΡΓΑΚΟΠOYΛΟΥ ΠΟΛΥ,ΓΟΥΝΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ,ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ,ΔΗΜΗΤΣΑ ΟΛΓΑ,ΖΕΡΒΟΥΛΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ,ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΥ ΝΑΝΣΥ,ΚΑΤΖΟΥΡΑΚΗ ΤΑΝΙΑ,ΛΥΕΡΟΥ ΣΟΦΙΑ,ΜΑΥΡΙΓΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ,ΜΠΡΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑ,ΝΟΥΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ,ΝΤΟΓΙΑΚΟΥ ΗΛΙΑΝΑ,ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,ΠΗΤΕΡΣΟΝ ΑΛΙΚΗ,ΡΕΝΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ,ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗ ΕΥΤΥΧΙΑ,ΤΣΙΒΡΑ ΒΑΣΙΑ,ΤΣΙΓΑΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ,ΤΣΟΛΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ,ΦΩΚΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ,ΧΑΤΣΑΤΟΥΡΙΑΝ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Ο ιστορικός τέχνης,συνεργάτης της ART WAY Λεόντιος Πετμεζάς στην κριτική προσέγγιση του για την έκθεση επεσήμανε : ''Η συνύπαρξη των στοιχείων στις καταθέσεις και τις αποδόσεις μέσα από διαφορετικούς, ευπρόσδεκτους και επάξιους τρόπους συγκροτεί περίγυρους ανοιχτούς σε μια διάθεση περιήγηση που οδηγεί αφενός στην χρονική επιστροφή και αφετέρου σε ένα ενδιαφέρον μέρος συναίσθησης και επιλογής. Η επεξεργασία και η ζεύξη της μετουσίωσης εκπροσωπείτε αποσπασματικά και ολιστικά από σημαίνουσες συστάσεις με συγκερασματικούς συγχρονισμούς , νεωτεριστικές εργασίες και διεκδικήσεις που εισήγαγαν σε ένα κόσμο γοητείας. Οι ανακλητικές και επεξηγηματικές αποκλίσεις των εμβαθύνσεων αντικειμενικά καλύπτουν ένα πλαίσιο προέκτασης με οντότητα γραμμικών αντλήσεων και επιμελημένων διευθετήσεων. Εμπεριέχουν εναύσματα, ερεθίσματα ανάτασης της ψυχής και της διάθεσης .Παράλληλα γίνονταν παράδειγμα που προεκτείνεται με ευφρόσυνη ανίχνευση και ουσιαστική προτεραιότητα .Η συνολική συνεισφορά με αναφορές ενδεικτικών τάσεων ανατρέχει σε αδρά ,επεισοδιακά και επιμέρους σκηνογραφικά πρότυπα που τόνιζαν περισσότερο την ολοκληρωτική μετάπλαση και την συνθετική αυθεντικότητα της κυριαρχίας. Οι απεικονίσεις μεταφέρουν βιωματικές συγκροτήσεις ελεγχόμενες τροποποιήσεις και διττές αποστολές που ενίσχυαν καταγραμμένους μορφικούς όγκους με αντιθέσεις μέσα από τις οποίες ο θεατής είχε την δυνατότητα να αξιολογήσει, να συγκρίνει βέβαια να αποκτήσει μοναδικούς διαλόγους και ανεπανάληπτες δραστικές συνομιλίες. Οι ευρηματικοί συμβολισμοί με απόλυτη οπτική της εννοιολογικής διάταξης λειτουργεί στο χώρο εκπαιδευτικά και γεφυρώνει επικονιάσεις και ζητήσεις .Η τεχνοτροπία των δημιουργών δίνει αδιάσπαστη υπόσταση σε αφομοιωμένες εικαστικά τεχνικές που ακολουθούν ειρμούς κομβικής σημασίας. Με άξονα πάντα συνήθεις και εύληπτες παρακαταθήκες με την προσεγμένη αρχιτεκτονική ανωτερότητα και με ενσάρκωση μαζί υπηρετούν ένα ιδιότυπο κρεσέντο διαμόρφωσης με ποικίλες εκδοχές της ιδιάζουσας παραστατικότητας. Προτείνει στο κοινό δομήσεις αναδείξεων με αφηγηματικούς προσανατολισμούς και ανεξίτηλους προσδιορισμούς .Το πυκνό αποτύπωμα της αναδρομής που επιτελεί χαράζει στίγματα μεσολάβησης για την οριοθέτηση και την εξέλιξη των μεγεθύνσεων της ιδιαιτερότητας . Επεδεικνύει με ευκρινή και αληθή αυτάρκεια συνδέσεις με την χρηστικότητα του ζωτικού παράγοντα της ανθρώπινης ύπαρξης .Η συνολική καταγραφή των συλλογικών εκθεμάτων εξέθετε την πολυπλοκότητα της παροχής και την πολυκύμαντη αναγνώριση που προέρχονταν ευπρόσδεκτα από ανεξάντλητες , πληθωρικές προθέσεις, περιπέτειες εντρύφησης και πολύσημες ταυτίσεις. Το μεγαλείο της γραφής μετάλλασσε ενδογενείς διατυπώσεις αναδιοργάνωσης και περιπτωσιακού πολλαπλασιασμού βαθμιαία και σταδιακά . Οι αναγωγές με αποτιμήσεις αρκετά διαφοροποιημένα κατέληγαν σε καίρια επίπεδα ανάγνωσης που γνώριμα ξεδίπλωναν χωροχρόνους δηλωτικής προβολής και χαρακτηριστικών δομήσεων . Η ατμόσφαιρα των σκηνών επισυνάπτονταν σε λεπτομέρειες με προορισμούς και διερευνητικές έννοιες που μετέφεραν πληροφορίες ,αναφορές σε συνδέσμους και ονειρικές ιδεοληψίες .Περιέκλειαν συγχορδίες με νοσταλγικές επιδράσεις, τονικότητες και επισημάνσεις που ενδυνάμωναν ακόμη περισσότερο τις διαστάσεις των καταστάσεων . Ενοποιούσαν συμβολιστικά πρότυπα και συνειδητά μοτίβα σε ένα πρωτογενές επίπεδο αποτυπώσεων. Στοιχειοθετούσαν απαράμιλλες συνδιαλέξεις με συνειδησιακά ορόσημα και ένα εκλάμψεις περασμάτων στην λογικότητα των φορτίσεων . Χρησιμοποιώντας τους δασμούς της εμφατικής και της ελεύθερης κατάδυσης οι αντιστοιχίες τους αναβαθμίζονταν σε φορείς διοχέτευσης νοημάτων και δονήσεων που άφηναν αποτυπώματα . Οι στάσεις της ανάπτυξης αποσκοπούσαν στην αναλυτική διήθηση των εικονογραφιών και χαρακτηριστικών και των προοπτικών της αναλογικής θέασης απέναντι στις παρεμβατικές διακυμάνσεις. Η διαρκής μνημειακή έκφανση τους σημειώνονταν σε αντικειμενικές δραστηριότητες επιθυμητών ισορροπιών με διαδικασίες επιμόρφωσης, πράξεις μορφοποίησης και ενέργειες ολοκλήρωσης. Σε μια συνύπαρξη με το εικαστικό λόγο που δήλωνε το γόνιμο δημιούργημα του ανθρώπινου πνεύματος.''

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΥΟ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΊ ,ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΣΕ ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΊΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ.

ΣΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΝΕΜΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΗΣ ART WAY!!!

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ LIONS CLUB SPECIALTY KOLONAKI SUN ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΛΕΣΧΗ