ΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΛΙΩΤΗ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΙΟΥ ΠΕΤΜΕΖΑ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΨΗΨΟΦΟΡΟ -------------------------------------------------------- Ηγγικεν ψηφοφόρε μου των εκλογών η ώρα και στόχος υποψήφιων εσύ θα είσαι τώρα. Πύρινους λόγους θα εκφωνούν σηκώνοντας τα χέρια , και θα σου τάζουν φουκαρά τον ουρανό μ αστέρια. Οι τόνοι θ' ανεβαίνουνε,θ'ανάβουνε τα αίματα και θα σε βομβαρδίζουνε με θηριώδη ψέμματα. "Δέκατη τρίτη σύνταξη εμείς θα απονείμουμε, μερίσματα,επιδόματα,σ'όλους θα διανείμουμε. Στο θέμα των συντάξεων λύση θα βρούμε δόκιμον μειώνοντας σημαντικά του βίου το προσδόκιμον. Με νόμο θα επιβάλλουμε στους γέροντες λιτότητα για να οδεύσουν σύντομα προς την αιωνιότητα. Θα δώσουμ' αναδρομικά σ'ολους αγάλια-αγάλια προμηθευτείτε τάχιστα ευρύχωρα τσουβάλια Μισθός υποκατώτατος θα γίνει ευθύς κατώτατος και εις μέλλον λίαν μακρινό θα καταστεί ανώτατος Της ανεργίας το θεριό εμείς θα το πατάξουμε επάνοδο απ' την ξενητιά των νέων θα διατάξουμε. Οι υποσχέσεις με το "θα" αυτιά λαού χαϊδεύουν και τα "κουκιά' οι ρήτορες με μέθοδο ανιχνεύουν. Απ' όσα ακούσεις φίλε μου τίποτα μην πιστέψεις γιατί μετά τις εκλογές στα ίδια θα επιστρέψεις Αυτοί που μπαίνουν στη Βουλή και γίνονται ηγούμενοι χωρίς ντροπή κραυγάζουνε πως φταίν' οι προηγούμενοι Από τις υποσχέσεις τους, καμιά δεν θα τηρήσουν, τα βάρη που σου φόρτωσαν θα τα διατηρήσουν, θα ισχυριστούν πως αδειανά βρήκανε τα Ταμεία και για να σωσεις θα κληθείς χώρα κι' οικονομία. Και όταν με την ψήφο σου πάρουν την εξουσία αίφνης θα παθουν ολοι τους ανίατη αμνησία Τα αίτια της κρίσεως σε σένα θ'αποδώσουν κι αυτοί στον Πρόεδρο θα παν τον όρκο τους να δώσουν Δια ταύτα ψηφοφόρε μου που εκτιμήσεως χαίρεις, ποιούς θα ψηφίσεις πρόσεχε μη γίνεις κοψοχέρης. ----------------------------------------------------------------------------------------------------
Περιπέτεια νυχτερινή ------------------------------------------------------- Μια νύχτα καλοκαιρινή, είχα μια περιπέτεια που θα σας πω εγώ απλά χωρίς καμιά προπέτεια. Πήγα φιλοξενούμενος σε κάποιο χωριουδάκι σ΄' ένα ζευγάρι συγγενών που είχαν και παιδάκι. Ητανε άνθρωποι αγνοί, ζεστοί, με καλοσύνη, με μάγουλα ολόδροσα , μπράτσα μ' αξιωσύνη. Το σπίτι τους διόροφο, πέτρινο και παληό, απ' απ' την πλατεία δυό στενά, και δίπλα απ' το σχολειό. Αβέρτο το ισόγειο,που βάζαν την πραμάτεια, στο δε ανώγειο ένα χώλλ,κουζίνα και δωμάτια. Στο πίσω μέρος του σπιτιού, αυλή με ξηραντήριο και σε γωνία μακρυνή, μικρό αποχωρητήριο. μ'εγκαρδιότητα,στοργή,αυτοί με φιλοξένησαν κι'αισθήματα αγαλλίασης εμένα μου προξένησαν. Οι μέρες μας εκύλησαν γεμάτες ευτυχία βάσκανος όμως οφθαλμός φέρνει την ατυχία!!! Στο τελευταίο δείπνο εγώ, παράφαγα,τυλώθηκα και ύστερα στην κάμαρη επήγα και ξαπλώθηκα. Στον ύπνο μου όμως ένιωσα μια έντονη καούρα η κύστη μου εγέμισε και μ' έσφιξαν τα ούρα. Στον καμπινέ να πάω ευθύς κίνησα ο καϋμένος αλλά ο σκύλος στην αυλή γαύγιζ' αγριεμένος. Φοβήθηκα ο δυστυχής μη με δαγκώσει ο σκύλος κι ό,τι μπορούσα έκανα για να του γίνω φίλος. Αδίκως πάσχισα εγώ το ζώο να ηρεμήσω μήπως μπορέσω ο φτωχός να πάω να κατουρήσω. Απελπισμένος τελικά στην κάμαρη επέστρεψα στον πίσω εξώστη του σπιτιού την προσοχή μου έστρεψα. Μες την απελπισία μου τη λύση τη σκαρφίστηκα και στο μπαλκόνι βιαστικά βγήκα κι ανακουφίστηκα. Θόρυβος δεν ακούστηκε στης νύχτας τη γαλήνη ουδείς με αντελήφθηκε εκτός απ΄τη σελήνη. Ξαλαφρωμένος πια εγώ πήγα κι αποκοιμήθηκα μα την αυγή σαν ξυπνησα το κάζο μου θυμήθηκα. Πού έπεσαν τα ούρα μου χωρίς να κάνουν θόρυβο; κι έγινα το ατύχημα κουφό,βουβό και αθόρυβο; Koίταξα κάτω στην αυλή ,είδα την αγελάδα, και κάτωθεν του μπαλκονιού μια σκάφη μαρμελάδα που είχαν βάλει οι συγγενείς στον ήλιο να ξεράνουν τα χειμωνιάτικα πρωϊνά μ' αυτήν να τα γλυκάνουν Τη μαρμελάδα εμπλούτισε τη νύχτα η αμμωνία και η ψυχή μου γέμισε τύψεις και αγωνία. Την άλλη μέρα έφυγα γεμάτος πανικό όμως δεν τους φανέρωσα το ένοχο μυστικό. Τους είπα χίλια ευχαριστώ , μα μ' έπιασε ζαλάδα όταν αυτοί μου χάρισαν βάζο με μαρμελάδα!!!!!! --------------------------------------------------------------------------------- Μαρία Λιώτη. Η ιστορία είναι αληθινή ' Μου τη διηγήθηκε κάποιος γνωστός μου και εγώ την περιγράφω έμμετρα,

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΥΟ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΊ ,ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΣΕ ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΊΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ.

ΣΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΝΕΜΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΗΣ ART WAY!!!

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ LIONS CLUB SPECIALTY KOLONAKI SUN ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΛΕΣΧΗ